Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
building materials --- 674 --- houtindustrie --- Building materials. Building technology --- wood [plant material] --- 691 --- 691.1 --- hout --- houtsoorten --- 693.2 --- duurzaamheid --- eigenschappen --- Bouwmaterialen (architectuur) --- Hout --- hout en houtproducten --- Environmental Sciences and Forestry. Forestry -- Forest Products -- Wood and Wood Products --- duurzaamheid. --- eigenschappen. --- hout. --- houtsoorten. --- Houtindustrie. --- Hout en houtproducten. --- ALLW.
Choose an application
#A0305A --- 691 Internet --- Business --- Electronic information resource searching. --- Electronic information resource searching --- Commerce - General --- Commerce --- Business & Economics --- Computer network resources. --- Computer network resources --- Computer searching --- Electronic searching --- Online searching --- Searching electronic information resources --- E-books --- Information retrieval
Choose an application
#A0303A --- 691 Internet --- 001.891.32 --- 681.324 --- Databanken : zoekmethoden --- Internet : WWW-sites --- bibliografieën, zoekmethoden --- Web --- World Wibe Web --- Zoekmachines (Internet) --- gidsen --- Zoekmachines (Internet). --- gidsen. --- internet --- Computer architecture. Operating systems --- Internet ( computernetwerken ) --- 004 --- Internet --- WWW
Choose an application
Zich goed voelen in de klas, in de andere ruimten die deel uitmaken van het schoolgebouw, maar ook in de onmiddellijke omgeving ervan, is een basisvoorwaarde voor het goed functioneren van kinderen op school. Dit boek is een pleidooi voor initiatieven die de school, de klas, de leefgroep een veilige geborgenheid geven voor kinderen, die er zovele jaren doorbrengen. Onze huiskamers kunnen hiervoor model staan. Maar anderzijds moet de klas ook in efficiënt ingerichte werkruimten voorzien. Voor dit alles reikt dit boek ideeën aan. Het laat zien hoe van klas- en andere 'lokalen' een aangename ruimte wordt gemaakt, waarin kinderen gedijen.
Schoolinrichting. --- decoration [process] --- School management --- Architecture --- schools [buildings] --- #PBIB:2002.1 --- scholen --- schoolgebouwen --- schoolinrichting --- 727.1 --- 458.2 --- Inrichting --- Klasinrichting --- Scholen --- 691 --- Schoolinrichting --- Schooltuinen --- Speelplaatsen --- schoolinrichting (ler) --- Schoolgebouwen --- schoolgebouwen, schoolarchitectuur --- inrichting van scholen, veiligheid en speelplaatsen --- Inrichting van scholen --- Pedagogie en didactiek --- Speelplaats --- Schooltuin
Choose an application
Dit boekje besteedt veel aandacht aan de beveiligingsmogelijkheden van uw computer (inclusief de verbeterde beveiligingsmogelijkheden in Office XP). Niet alleen omdat de wereld waarin we leven steeds meer geïnformatiseerd wordt, maar ook omdat de computer helaas nog al te vaak de plaats is waar ongemerkt informatie kan worden misbruikt. Omgaan met vertrouwelijke informatie is natuurlijk meer dan deze informatie beveiligen tegen mensen met slechte bedoelingen. Vaker dan u zal te maken hebben met echte inbraken, zal u moeten afrekenen met mensen die schijnbaar onschuldig informeren naar de laatste roddel over de directie of over de onderneming in haar geheel. Discretie is hier het toverwoord waar helaas geen toverformule bij hoort. Beveiliging en discretie zijn helaas geen taken die eindigen als de werkdag erop zit. Het zijn eigenschappen die elke manager waardeert in zijn management-assistant. In dit boekje worden ook de inside information van zoveel mogelijk kanten belicht zodat u een heldere kijk krijgt op deze problematiek.
#A0204A --- 691 Informatiemaatschappij --- Elektronische post --- Computerbeveiliging --- Internet (e-mail, website) --- 651 --- 654 --- 681.3 --- #A0111A --- 098 Bedrijfskunde --- Kantoororganisatie --- 654 Telecommunication and telecontrol (organization, services) --- Telecommunication and telecontrol (organization, services) --- 651 Office management. Office practice. Office work --- Office management. Office practice. Office work --- Computer science --- 681.3* / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
Choose an application
De evaluatie van leerlingen via goed doordachte toetsen is voor de leerkracht geschiedenis een allesbehalve eenvoudige opdracht. Dit Cahier wil met concrete voorbeelden aantonen hoe leerkrachten hun toetsvragen kunnen optimaliseren. Het boek opent met enkele beschouwingen over de didactische functie van de evaluatie en de noodzakelijke correlatie tussen leersituatie en toetsing. Vervolgens wordt aandacht besteed aan de kenmerken en aan de voor- en nadelen van de verschillende vraagvormen (open vragen en de belangrijkste vormen van gesloten vragen). Daaropvolgend wordt de problematiek behandeld van de keuze van de vraagvorm, de kenmerken die iedere toets moet bezitten en de beoordeling van de resultaten. Ten slotte wordt een reeks gesloten vragen aangeboden die afgestemd zijn op specifieke onderwijsdoelen voor het vak geschiedenis. De theoretische inzichten worden zoveel mogelijk geïllustreerd met geselecteerd toetsmateriaal uit een relatief groot aantal Vlaamse ASO en TSO scholen, waardoor het geheel is afgestemd op de reële klaspraktijk.
Evaluatietechnieken --- Geschiedenis --- Onderwijs. --- Secundair onderwijs. --- Didactics of secundary education --- Didactics of history --- evaluatie (onderwijs) --- Didactic evaluation --- geschiedenis --- didactiek --- Geschiedenis ; secundair onderwijs ; evaluatie --- #SBIB:37H0 --- Academic collection --- evalueren --- geschiedenisonderwijs --- 484.4 --- evaluatie --- onderwijs --- resultaten --- 691 --- 485.610 --- 900.21 --- Didactiek --- Evaluatie --- Onderwijs --- Onderwijsdoelen --- 485.6 --- Toetsen --- evalueren (ler) --- geschiedenis : didactiek (ler) --- Geschiedenis ; secundair onderwijs --- 485.55 --- Evalueren --- Geschiedenisonderwijs --- evaluatietechniek --- 072292.jpg --- geschiedenis: didactiek secundair onderwijs --- Pedagogie --- didactiek secundair onderwijs - evaluatie --- Pedagogie en didactiek --- Geschiedenis - vakdidactiek --- Geschiedenis - Maatschappijleer --- #BSCH: vak : geschiedenis --- #BSCH: vak: didactiek
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|